Δείτε πως γίνεται η κατάχρηση της επιμέλειας τέκνου, από τις Ελληνίδες μητέρες.

ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΓΟΝΕΙΣ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Κατάχρηση της επιμέλειας τέκνου, από τις Ελληνίδες μητέρες.



Κατάχρηση της επιμέλειας τέκνου, από τις Ελληνίδες μητέρες

Οι απορίες, οι προβληματισμοί και τα "μεγάλα" ερωτηματικά των Ελληνίδων χωρισμένων μητέρων που ταλανίζουν το μυαλό τους...
Η προσπάθεια τους να κάνουν κατάχρηση της επιμέλειας τέκνων, μιας και αυτή τους παρέχεται απλόχερα από την Ελληνική Δικαιοσύνη...
Ούτε καν λόγος δεν γίνεται για τα αισθήματα των παιδιών που έχουν ανάγκη και τον πατέρα τους.


Κυρά μου αυτό το παιδί δε το έκανες μόνη σου... Κατάλαβε το επιτέλους !


Δείτε παρακάτω τις αναρτήσεις από ιστοσελίδες:

1)


ειμαι χωρισμενη κ εχω την επιμελεια των δυο ανηλικων παιδιων μου μπορω να τα παρω μαζι μου γερμανια?
ειμαι χωρισμενη κ εχω την επιμελεια των δυο ανηλικων παιδιων μου μπορω να τα παρω μαζι μου γερμανια?
Απαντήστε στην ερώτηση
Τόπος κατοιίας των τέκνων είναι ο τόπος κατοικίας του ασκούντος την επιμέλεια του προσώπου τους. Συνεπώς μπορείς να πας όπου θες, εφόσον δεν απαιτείται η έκδοση διαβατηρίου (για την οποία πρέπει να υπογράψουν αμφότεροι οι γονείς)
diazigio-diatrofi.blogspot.com
από angelkalantzis
Εαν εχεις την επιμελεια μαλλον ναι...συμβουλευσου τον δικηγορο σου καλυτερα...
από Anonimos
Anonimos
Τι να κανεις στην Γερμανια ;;;;; ( κανει και κρυο )
από giatimporw


Read more: http://www.rotise.gr/erotisi/eimai-chorismeni-k-echo-tin-epimeleia-ton-dyo-anilikon-paidion-moy-mporo-na-ta-paro-mazi-moy-germania.html#ixzz2ELqVSdlE



2)

εχοντας την επιμελεια ανηλικου τεκνου εχω δικαιωμα μεταναστευσης μαζι με το παιδι μου;
Απαντήστε στην ερώτηση
NOMIΖΩ ΠΩΣ ΝΑΙ ΕΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ !!
από pippasioannis
Φυσικά και έχεις. Διεύθυνση και έδρα του τέκνου είναι εκείνη που έχει ο γονέας που ασκεί την επιμέλειά του, η οποία μπορεί να είναι είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό. Ο άλλος γονέας μπορεί να επιδιώξει να σε σταματήσει μέσω της δικαστικής οδού, ζητώντας την επιμέλεια υπό προϋποθέσεις και πάντα με γνώμωνα το συμφέρον του τέκνου
από angelkalantzis
angelka...
πρεπει να εχεις συγκαταθεση απο τον πατερα. ασε που πρεπει να υπογραψει και για το διαβατηριο η να σου κανει εξουσιοδοτηση
από Anonimos
Anonimos
ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΓΟΝΙΟΣ.ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗΜΑ Κ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ,ΕΠΕΙΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ Κ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
από Anonimos
Anonimos
και εγω αυτη την απορια εχω.. βαση νομου την εχουμε αλλα μπορει να στειλει αγωγη και να ζητηση επαφες με το παιδι.
από Anonimos


Read more: http://www.rotise.gr/erotisi/echontas-tin-epimeleia-anilikoy-teknoy-echo-dikaioma-metanasteysis-mazi-me-to-paidi-moy.html#ixzz2ELscxcC7


3)

Εχοντας την επιμελεια ανηλικου τεκνου εχω δικαιωμα μεταναστευσης μαζι με το παιδι μου χορις συγκαταθεση του πατερα
Απαντήστε στην ερώτηση
ναι μπορεις...
από katerinakosto
Ναι,το έχεις αυτό τοι δικαίωμα καθώς μέσα στα όρια της επιμέλειας βρίσκεται και ο καθορισμός του τόπου διαμονής του παιδιού(πέρα από την ανατροφή,τη μόρφωση κλπ),απλά ο πατέρας διατηρέι φυσικά το δικαίωμα προσωπικής επικοινωνίας με το παιδί.
από sun
sun
Σχόλια απάντησης:
sun
το*δικαίωμα,διατηρεί*


Read more:http://www.rotise.gr/erotisi/echontas-tin-epimeleia-anilikoy-teknoy-echo-dikaioma-metanasteysis-mazi-me-to-paidi-moy-choris-sygkatathesi-toy-patera.html#ixzz2ELtRg3bv


Read more: http://www.rotise.gr/erotisi/echontas-tin-epimeleia-anilikoy-teknoy-echo-dikaioma-metanasteysis-mazi-me-to-paidi-moy-choris-sygkatathesi-toy-patera.html#ixzz2ELtLapXw

4)

μητέρα 2 παιδιών τι δικαιούται μετά το διαζύγιο??
Απαντήστε στην ερώτηση
Το σπιτι αν ειναι ιδιοκτητο και αποκτηθηκε μετα το γαμο.Οχι ομως για σενα,αλλα για να μενεις μαζι με τα παιδια σου και αυτοματα περναει σε αυτα μετα.Διατροφη απο το συζυγο μεχρι να ενηλικιωθουν τα παιδια που θα ορισει το δικαστηριο αναλογα με τα εσοδα του πατερα.Επισης οποιοδηποτε περιουσιακο στοιχειο αποκτηθηκε κατα τη διαρκεια του εγγαμου βιου εξ αδιαιρετου,δηλαδη μισα μισα.
από rolita
rolita
Σχόλια απάντησης:
anonimu...
Το δάνειο όμως ποιος θα το πληρώνει; Στο τέλος αφού ξεπληρωθεί το δάνειο σε ποιον θα ανήκει το σπίτι;(αυτή τη στιγμή είναι στο όνομα και των 2)
από anonimus202 - Jun 29, 2011 - Αναφορά
rolita
Αν δεν εχεις εισοδημα και εφοσον το δεχτει θα το πληρωνει ο συζυγος και μεταφερετε στο ονομα των παιδιων απ ευθειας με το να εχει εκεινος μονο την επικαρπια.Αν εχεις εισοδημα ειστε υποχρεωμενοι και οι δυο,εκτος κι αν το πουλησετε και μοιραστειτε τα υπολοιπα χρηματα,εφοσον το ξεχρεωσετε.Το σπιτι θα ανηκει παντα στα παιδια.
από rolita - Jun 29, 2011 - Αναφορά
οτι δικαουται και ο πατερας 2 παιδιων πολυ εκμεταλευση εχει πεσει και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο.Δωσε τα παιδια στον πατερα και κανε την ζωη σου αν μπορεις οχι με ξενα κολυβα μνημοσυνο.
από Anonimos


Read more: http://www.rotise.gr/erotisi/mitera-2-paidion-ti-dikaioytai-meta-to-diazygio.html#ixzz2ELv8Og1Y


Read more: http://www.rotise.gr/erotisi/mitera-2-paidion-ti-dikaioytai-meta-to-diazygio.html#ixzz2ELuoS3XJ



Όπως παρατηρήσατε....μόνο το ΣΥΜΦΕΡΟΝ των παιδιών τους δεν σκέφτονται...Όλα τα υπόλοιπα τα έχουν σκεφτεί...περιουσίες, κατοικίες, αυτοκίνητα, να φύγουν στο εξωτερικό μιας και είναι μάνες και έχουν την επιμέλεια των παιδιών.Τα "θέλω" των παιδιών, την αποξένωση τους και την στέρηση επικοινωνίας από τον πατέρα τους και την οικονομική καταστροφή του....ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗ

ΕΥΓΕ! ΔΩΣΤΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΕΠΙΜΕΛΕΙΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΕΝΑΝ ΓΟΝΕΑ !


6 σχόλια:

  1. Αγαπητοι μπαμπαδες, ειμαι ενας απο τους πολλους πατριους που εχω αναλαβει τις υποχρεωσεις σας αφου οι περισσοτεροι ειστε ανικανοι να μοιρασετε δυο γαιδουριων αχυρα!!!! Αν παντρευεστε αλλοδαπες ....καλα να παθετε, οι ελληνιδες δυσκολα χωριζυν τους ανδρες τους και αναλαμβανουν το μεγαλωμα των παιδιων σας μονες τους και με τις πενιχρες διατροφες που δινεται και αν;

    αν κανατε τοσο κοπο να τις βοηθουσατε εξ αρχης οσο να τις λασπολογειτε τωρα θα ηταν ολα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπραβο για την απαντηση σου! σε ευχαριστω πολυ!ειμαι και γω διαζευμενη μητερα ενος αγοριου ανεργη εδω και 3 χρονια ελεω κρισης! Ο πρωην συζυγος εχει εισοδημα ανω των 2300 ευρω μηνιαιως ως συμφωνα με το τελευταιο Ε1! Εγω εχω μηδενικα εισοδηματα και πληρωνω ενοικιο 300 ευρω! Η διατροφη που μου επιδικαστηκε ειναι μολις 250 ευρω! Πεστε μου λοιπον εσεις αξιοτιμοι μπαμπαδες στοργικοι και συναισθηματικοι πως μπορει να ζησει κανεις με 280 ευρω μηνιαιως? Και ποιος στα αληθεια μπορει να με κατηγορησει αν ψαξω και βρω δουλεια στο εξωτερικο αφου εδω πιο ευκολο ειναι να βρεις πετρελαιο παρα εργασια?

      Διαγραφή
  2. Aγαπητε αναγνωστη, επειδη δεν εχεις καμια ιδεα επι του θεματος, καλυτερα να ψαξεις και να δεις το τι κανουν οι εν λογω ελληνιδες που εχουν "λεφτα" αισθηματα, καλα που υπαρχουν πατριοι-θυματα σαν κι εσενα να τους εκμεταλλευονται. Καλο κουραγιο στην τσεπη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειμαι πατερας και θελω να μαθω αν μπορει να ζητησει ο 15χρονος γιος μου να μεινει σε μενα και να εχω την επιμελεια του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειμαι 15 ετων αγορι και θελω να μαθω πως μπορω να ζητησω να μενω με τον μπαμπα μου και οχι την μητερα μου που εχει την επιμελεια μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειμαι αγορι 15 ετων και θελω να μαθω πως θα γινει να παρει την επιμελεια μου ο πατερας μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS