Κραυγή αγωνίας ενός πατέρα, ενάντια στο άδικο οικογενειακό δίκαιο

ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΓΟΝΕΙΣ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Κραυγή αγωνίας ενός πατέρα, ενάντια στο οικογενειακό δίκαιο - Εφημερίδα "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"


Ζήτησε μόνο ένα ποτήρι νερό. Το ταξίδι ως την Αθήνα ήταν μακρύ και αγχωτικό. Δεν το πολυσκέφτηκε όταν αποφάσισε να φύγει παίρνοντας μαζί του και το παιδί. Αλλά τα νέα από το χωριό ήταν ότι η αστυνομία τον έψαχνε ήδη παντού. Όποιος αναρωτιέται πού μπορεί να φτάσει ένας πατέρας, ένας γονιός, όταν κινδυνεύει να χάσει το παιδί του, δηλαδή τα πάντα, μπορεί να φτάσει ως εδώ. Σε άλλη πόλη, καταζητούμενος, μόνος.


Ο Βασίλης επικοινώνησε με την «Κ» για να ζητήσει βοήθεια. «Είμαι καλός πατέρας, αγαπώ το γιο μου και ο γιος μου εμένα. Δεν μπορεί οι νόμοι να είναι τόσο άδικοι». Έπιασε να διηγείται την ίδια ιστορία που έχουν να διηγηθούν εκατοντάδες πατεράδες ανά την επικράτεια που βρίσκονται αντιμέτωποι με το ίδιο άκαμπτο σύστημα. 

Μια σχέση που χάλασε, ένα δικαστήριο που ανέθεσε την επιμέλεια στη μητέρα με συνοπτικές διαδικασίες, μολονότι το παιδί δεν ήταν σε βρεφική ηλικία (είναι εννέα ετών σήμερα), εμπόδια στην επικοινωνία του πατέρα μαζί του κ.ό.κ. 

«Στο τελευταίο «επεισόδιο» είχα το παιδί για το Σαββατοκύριακο, αλλά η μαμά του ξέχασε να έρθει να το πάρει τη Δευτέρα. Έμεινε μαζί μου μία εβδομάδα, χωρίς η μητέρα του να επικοινωνήσει καθόλου. Όταν το θυμήθηκε, ούτε το παιδί ήθελε να πάει στο σπίτι της ούτε εγώ να το αποχωριστώ, επειδή ξαφνικά της κάπνισε» λέει. 

Το δικαστήριο έχει επιδικάσει 300 ευρώ διατροφή, την οποία ο Βασίλης καταβάλλει ανελλιπώς. «Δεν μπορώ όμως να βλέπω το παιδί μου να μεγαλώνει σε ένα παντελώς ακατάλληλο περιβάλλον, χωρίς αγάπη. Δυστυχώς, τα πράγματα που βλέπει στο σπίτι της μητέρας του αλλά και συνολικά η διαμάχη μεταξύ μας το έχουν επηρεάσει. Είναι απαραίτητο να το δει ειδικός, αλλά τα οικονομικά μου δεν το επιτρέπουν, ενώ η μητέρα του ούτε το συζητά. Είμαι σε αδιέξοδο, γι’ αυτό και έκανα αυτήν την κίνηση που δεν ξέρω πού θα με βγάλει».

Όμως η απόφαση του δικαστηρίου είναι συγκεκριμένη και δεν αφήνει περιθώρια διαπραγμάτευσης.


Προσαρμογή


Όπως τονίζει η οργάνωση, πρόκειται για απαρχαιωμένη αντίληψη, που έχει ξεπεραστεί διεθνώς.
«Το οικογενειακό δίκαιο και στην Ελλάδα πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα που θέλουν ένα παιδί να έχει ανάγκη εξίσου και τους δύο γονείς» καταλήγει ο κ. Κατσιβαρδάς.

Της Λινας Γιανναρου
3-7-2013 Εφημερίδα "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"



0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS