Διατροφη Παιδιου ή καλύτερα να το λεμε Διατροφη του Γονεα που εχει την Επιμελεια του Παιδιου?

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΑΙΔΙΟΥ ή ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΟΝΕΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ?


διατροφη παιδιου


Τελικά συχνά το τελευταίο πρόσωπο που διατρέφεται από αυτό το ποσό είναι το ίδιο το παιδί!



Χρηματικες Απαιτησεις,

Ειναι πραγματικα θλιβερο για την Ελληνική κοινωνια οταν καποιος ειναι σε καλυτερη οικονομικη θεση οταν ΔΕΝ εργαζεται απο οτι αν εργαζοταν για τα προς το ζην και να μη γινεται βαρος για τους φορολογουμενους.

Απο την προσωπική μου εμπειρία, έχω διαπιστώσει ότι αυτό είναι αλήθεια και όχι ένας αστικός μύθος. Αν ήταν να διεκδικήσω οποιοδήποτε κρατικό επίδομα, θα χρειαζόμουν ένα «διαβατήριο» για αυτές τις παροχές. 

Ωστόσο, ως πατέρας με χαμηλό εισόδημα που δεν εχω την επιμέλεια του παιδιού, δεν έχω καμία επιλεξιμότητα για χρηματοδοτική βοήθεια από κανέναν κρατικό φορέα.

Πράγματι, μετά τη λήψη ενός δικογράφου 10 σελίδων από τον δικηγόρο της πρωην συζύγου μου, το μόνο πράγμα που έμαθα ήταν ότι θα ήμουν σε καλύτερη οικονομική κατάσταση αν απλά καθόμουν στο σπίτι και να μην κάνω τίποτα.

Τουλάχιστον, η εργασιακή απασχόληση μου δίνει μια αίσθηση του σκοπού που έχασα κατά τη διάρκεια της ανεργίας. Αλλά είναι σωστό ότι πρέπει να τιμωρηθώ για την προσπάθεια που κάνω για να βελτιώσω τη ζωή μου; 

Αρχικά, η πρώην μου κι εγώ συμφωνήσαμε εξωδικαστικά σε ενα λογικό ποσό διατροφής για το παιδί, αλλά όταν συνειδητοποίησε ότι θα μπορούσε να αποσπάσει περισσότερα χρήματα από μένα, αποφάσισε την ανάληψη μη διαπραγματεύσιμης προσέγγισης μέσω του δικαστηρίου.

Το δικαστήριο αξιολόγησε το εισόδημά μου, αλλά όχι τις δαπάνες μου, αγνοώντας ακόμη και τα έξοδα που σχετίζονται με τα παιδιά μου όταν αυτά βρίσκονται μαζί μου. Η αξιολόγησή τους όπως το δικαστήριο την ένιωθε, ήταν πως πρέπει να πληρώσω στην πρώην γυναίκα μου την πλειοψηφία του μισθού μου, αφήνοντας με χωρίς αρκετά χρήματα για να καλύψω τους βασικούς μηνιαίους λογαριασμούς μου, όπως το ενοίκιο.

Για τις περισσότερες οικογένειες που ξέρω, είναι ένας αγώνας. Συχνά, και οι δύο γονείς πρέπει να εργάζονται και δεν είναι εύκολο. Όμως, μια διαζευγμένη μητέρα γίνεται πολύ πιο προσιτή σε ένα ευρύ φάσμα των κρατικών παροχών χωρίς να υπολογίζονται τα επιπλέον χρήματα που αφορούν τις πληρωμές της διατροφής των παιδιών. 

Τελικά συχνά το τελευταίο πρόσωπο που διατρέφεται από αυτό το ποσό είναι το ίδιο το παιδί!


0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS