Με το που γέννησε η σύζυγος μου μετατράπηκε σε ένα ψυχωτικό εκβιαστή - Μαμά Kelly

Με το που γέννησε η εν διαστάσει σύζυγος μετατράπηκε σε ένα ψυχωτικό εκβιαστή.


μητερα εκβιαστης-μονογονεας


εγώ είμαι η μάνα, εγώ παίρνω το παιδί και θα με πληρώνεις για μια ζωή




Επιστολή ενός διαζευγμένου πατέρα στο Γονεϊκή Ισότητα - Equal Parenting


Καλημέρα,

Ονομάζομαι ............. και ανήκω πλέον στους δυστυχισμένους πατέρες.
Με το που γέννησε η εν διαστάσει σύζυγος μετατράπηκε σε ένα ψυχωτικό εκβιαστή. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα επί 11 μήνες να δέχομαι καθημερινά έναν εκβιασμό για τα πάντα και μόνιμη αναφορά στο ‘‘εγώ είμαι η μάνα, εγώ παίρνω το παιδί και θα με πληρώνεις για μια ζωή’’, στον 9ο μήνα κατάφερα να πείσω τους δικούς της να την πάω σε ψυχολόγο. 

Η ψυχολόγος αφού την εξέτασε διαπίστωσε ότι πάσχει από επιλόχειο κατάθλιψη και ότι πρέπει να την δει ψυχίατρος. Οι γονείς της και η ίδια προσπάθησαν να μου το αποκρύψουν όπως και η ψυχολόγος ίσος είχε σκοπό να μου το αποκρύψει αν δεν την πίεζα αρκετά επειδή στον 10ο μήνα βρέθηκα με κρούσμα εγκεφαλικού. 

Με το που την πήγα σε ψυχίατρο διαπιστώθηκε ένα άλλο ψυχιατρικό πρόβλημα. Η μητέρας της κατέστησε αδύνατο να προχωρήσουμε σε κάποια θεραπεία ώστε να γίνει καλά με πρόφαση προς την ίδια ότι πάω να την βγάλω τρελή και να της πάρω το παιδί. (η μητέρα της είχε νοσηλευτεί στο ψυχιατρικό τμήμα του ........ νοσοκομείου το 2013 και είναι άγνωστο το πραγματικό πρόβλημα. Ισχυρίζονται για κατάθλιψη). 

Στης 23/12/2015 έκανε τα πάντα για να φέρει στην επιφάνεια ένα νέο καυγά. Με το που το κατάφερε, μου ζήτησε διαζύγιο. Πέρασα πλέον ένα νέο Γολγοθά με ανελέητο εκβιασμό πάνω στην αγάπη που τρέφω για το παιδί μας. 
Καταφέραμε και συμφωνήσαμε σε συναινετικό διαζύγιο στις 11/1/2016 με την επιμέλεια σε αυτήν και διατροφή 200€ με μισθό 740€ που παίρνω. Έχουν μπει οι υπογραφές αλλά έχουμε κολλήσει στην απεργία των δικηγόρων και δεν έχει σφραγίδα από το δικαστήριο.

Από της 12/1/2016 έβαλα μία τελεία σε όλο αυτό που πέρασα, επικεντρώθηκα σε νέες φιλίες και παρέες ώστε να μην μου θυμίζει τίποτα το παρελθόν και να είμαι χαρούμενος ώστε να μπορώ να προσφέρω τα πάντα στο παιδί μου της μέρες που έχω επικοινωνία. 
Ενώ στην διατροφή ήμουν κύριος, αυτό το Παρασκευοσαβατοκύριακο που ήταν να παραλάβω το τέκνο δέχτηκα έναν ΕΚΒΙΑΣΜΟ να της παραδώσω περαιτέρω χρήματα (450€ από δωρεές στα βαφτίσια του παιδιού τα οποία έχουν ξοδευτεί όσο ήμασταν μαζί για το παιδί και για τους γιατρούς, όπως απαιτούσε και διάφορα άλλα αντικείμενα). 

Οι τηλεφωνικές κλήσεις είναι καταγεγραμμένες με γνωστοποίηση προς την ιδία ότι καταγράφετε η συνομιλία, όπως και 2 ώρες πριν την παραλαβή του τέκνου έχει στείλει mail με το τι απαιτεί.

Σηκώθηκα και έφυγα από την εργασία μου γιατί δεν ήμουν καλά ψυχολογικά και πήγα στην αστυνομία να το αναφέρω. 
Αυτοί με έστειλαν να πάρω χαρτί για συστάσεις από την εισαγγελία. Πρόλαβα και το πήρα. Την ώρα που πήγα να πάρω το παιδί η πρώτη ψευδή πρόφαση ήταν ότι κοιμάται και μετά αν της έχω πάει αυτά που μου είχε ζητήσει αλλιώς δεν βλέπω το παιδί. Δεν μου το έδωσε και πήγα να καταθέσω παράπονα στην αστυνομία. Κατόπιν συνεννόησης με τον δικηγόρο μου δεν το τραβήξαμε για εκβιασμό αλλά για απλές συστάσεις. 

Αυτή όταν δέχτηκε το πρώτο τηλεφώνημα ισχυρίστηκε ότι το παιδί είναι άρρωστο και δεν το διακινδυνεύει. (Γνωμάτευση γιατρού βέβαια δεν υπήρχε) ακόμη δεν έχει εμφανιστεί στο τμήμα όπως και χτες που την έπαιρνε το ανακριτικό όργανο δεν απαντούσε στα τηλέφωνα.

Θα ήθελα τι περαιτέρω κινήσεις μπορώ να κάνω ή σε τι φορείς μπορώ να απευθυνθώ και τι δικαιώματα μπορώ να αιτηθώ.



Απαντάει η Μαμά Kelly


1) Να καταγράφεις τα περιστατικά που ΔΕΝ σου δίνει το παιδί στην αστυνομία και 

2) Nα παίρνεις αντίγραφο από το Βιβλίο Συμβάντων της αστυνομίας, Υπογεγραμμένο.

3) Στην συνέχεια μπορείς -και επιβάλλεται- (ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΠΕΙΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ) να απευθυνθείς στην Εισαγγελια και να ζητήσεις ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ πραγματογνωμοσύνη. 

Θέλει χρήμα η ιστορία, ...ταλαιπωρία σωματική και ψυχική, οπότε προετοιμάσου ανάλογα στην περίπτωση που θες να το τραβήξεις...

Φυσικά όλα αυτά ΔΕΝ θα την πτοήσουν να πηγαίνει κόντρα στα δίκαια και νόμιμα όπλα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις,εάν είναι Σάικο,...Ψυχικά Διαταραγμένη, ...Εκδικητική σε σημείο Μανίας,....Κομπλεξική,....Υστερική,...Κακιά,....Παλιοχαρακτήρας,....Ανέντιμη,....Εκμεταλλεύτρια....ή απλώς Αγ@μητη! 

Με την υψωμένη σημαία της "καταφρονεμένης πλην τίμιας μάνας" θα προσπαθεί να σου κάνει ψυχολογικό πόλεμο αφού θα βλέπεις όλες οι προσπάθειες σου να χτυπάνε σαν τσακισμένα καράβια επάνω σε βράχια ΕΝΩ ΑΥΤΗ ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ ΧΑΙΡΕΚΑΚΑ πιστεύοντας ότι μέχρι να... ψοφήσει ΕΙΝΑΙ ....ΘΕΑΡΕΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ το ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΝΑ ΜΙΣΕΙ ΤΟΝ   Ι Δ Ι Ο   ΤΟΥ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ,.......ΞΕΧΝΏΝΤΑΣ ότι το ΜΊΣΟΣ που σπέρνεις θα το ΘΕΡΙΣΕΙΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!

Μόνο λίγα πράματα έχω να σε συμβουλεύσω : Υπομονή - Επιμονή - Ηρεμία Εσωτερική -(αν αυτο δεν το πετυχαίνεις προσπάθησε να δείχνεις τουλάχιστον Ηρεμία Εξωτερική,...πιάνει πίστεψε με και δεν ανεβάζεις παλμούς με κίνδυνο να πάθεις καρδιά ή εγκεφαλικό, διότι ΕΣΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ
αυτή είναι ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΑΧΥΔΕΡΜΟ, ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΙ-ΠΟ-ΤΕ, αντιθέτως τρέφεται ΜΕ ΚΑΒΓΑΔΕΣ ...και .....Κουράγιο !!!! Και να ξέρεις φίλε μου, έχει ο καιρός γυρίσματα !!!!!!!!!!!!!!!

και όχι.... το παιδί Δ Ε Ν ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑΡΙΑ, εκτός αν του δίνει ΥΠΝΩΤΙΚΑ!

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS